Створення
дисципліни на уроці є достатньо складною проблемою не тільки для молодих
педагогів, але й для вчителів з певним педагогічним стажем роботи в школі. Досвідчені педагоги
помічають, що хорошим, на їхню думку, є такий урок, де переважна більшість
учнів працює з інтересом, слухає вчителя із задоволенням, сприймає дзвінок, що
продзвенів, як небажану перешкоду.
Як
видно, гарна дисципліна не є показником «хорошого уроку», це, зрозуміло, саме
по собі. Хороша дисципліна, з погляду самих педагогів,— це ситуація,
в якій усі учні активно працюють за чітким планом учителя. Приміром, можливий
на окремих фрагментах так званий «діловий шум», але він є результатом активної
роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий