Концепція розвитку інклюзивної освіти.
Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей.
Визначення оптимальних шляхів і засобів впровадження інклюзивного навчання ґрунтується на основі відповідного нормативно-правового, навчально-методичного, кадрового, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення. Читати далі...
Інклюзивне навчання - шлях до рівного доступу дітей до якісної освіти.
Одним з основних принципів міжнародних стандартів є право дітей з особливими потребами на інтеграцію в суспільство, основою якої є забезпечення таким дітям доступу до якісної освіти. Навчання дітей з особливими потребами спільно з їхніми здоровими однолітками сприяє їх соціальній адаптації. Таке навчання є корисним також і для здорових дітей, бо вони вчаться розуміти проблеми інших, стають добрішими. Освіта дітей з особливими потребами має передбачати включення їх у загальну діяльність разом з іншими дітьми, починаючи вже з дошкільного віку. Стратегічна мета цього процесу – формування нової філософії суспільства, державної політики щодо дітей з особливостями психофізичного розвитку. Читати далі...
Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами
Діти з
проблемами в розвитку ще в дошкільному віці починають розуміти свою несхожість
з однолітками без порушень в розвитку. Тому в навчальному закладі необхідно
створювати відповідні умови для формування у дітей з особливими освітніми
потребами самостійності, впевненості, мобільності, адже всі діти є цінними і
активними членами суспільства. Читати далі...
Комментариев нет:
Отправить комментарий